4

pilíře dobrého e-mailingu

Nezáleží na tom, kolik máte ve své databázi adres. Pokud se rozhodnete dělat e-mail marketing kvalitně, myslete na tyto čtyři pilíře.
Základem je promyšlená strategie, ve které si ujasníte, čeho chcete dosáhnout. Má to být péče? Budování brandu? Navýšení obratu? Reaktivace zákazníků?…
Neméně důležitou částí je pak obsah a grafika. Forma, kterou se zákazníky hovoříte a jak to vypadá. Ne všichni jsou vizuální typy, které okouzluje fantastická grafika, ne všichni zase rádi čtou dlouhé eseje o tom, proč jim píšete. Najdeme spolu zlatý střed s ohledem na cíle kampaní.
Jako třešnička na dortu jsou automatizace, které tomu všemu dávají další rozměr. A nejlepší na nich je… že pracují za vás.

Strategie

S ohledem na vaše obchodní cíle, zákazníky a možnosti navrhnu ideální strategii, jak vytěžit e-mailing. Jak z pohledu budování vztahu se zákazníkem, tak s apelem na výkon.

Obsah / Copy

Obsah je jeden ze základních kamenů dobrého e-malingu. Připravím vám texty, které budou fungovat, případně mohu být k ruce vám nebo vašim copywritterům při jejich tvorbě.

Grafika

Mám zkušenost s tím, že velké firmy mívají tendence grafiku přeceňovat a zbytečně komplikovat. Malé zase nedotahovat. Připravím vám koncept, se kterým se vám bude dobře pracovat, ušitý na míru vašim zákazníkům.

Automatizace

Nejkouzelnější na nich je, že pracují za vás. Když jste doma, na dovolené, na víně s přáteli… Bývají třešničkou na dortu e-mailingu i nepostradatelnou součástí strategie. Nejvíc bolí je vymyslet, ale s tím vám pomohu.

Konzultace

Pokud jste si jistí v kramflecích a e-maling vám funguje, nabízím pohled nezaujatého člověka z venčí. Projdeme spolu celou vaší strategii nebo se zaměříme na jednu konkrétní kampaň, můžeme rozbouřit mozky a vymyslet kampaně nové… Záleží jen na vás.

Školení

Chcete více proniknout do tajů e-mail marketingu? Připravím vám školení dle vašich potřeba tak, abyste si jej mohli obhospodařovat sami bez nutnosti platit agenturu nebo externistu.