WEBTOP100: 2.místo v kategorii e-mailingové kampaně

Autokampaň Upozornění na relevantní slevu, která mě letos provází celým rokem, mi dělá stále větší radost. Po červnovém úspěchu v IEA19, jsme s ní zabodovali i na WEBTOP100. A stejně jako v červnu jsme obsadili krásné druhé místo.

E-mail Restart poprvé – Stylově a za doprovodu piána

V pondělí 24.6.2019 proběhl v Divadle pod Palmovkou první ročník konference věnované e-mail marketingu s názvem E-mail Restart. V první řadě musím pochválit pořadatele za výběr místa konání. Divadlo tomu dalo šmrnc

Jak na automatizace – 4. díl: Proč?

Původně jsem myslel, že tento miniseriál bude mít tři díly. Komu? Kdy? Co a jak?, ale když jsem ho dopsal, napadlo mě ještě jedno téma. A to Proč? Pár odpovědí na „proč“ byste už v předešlých článcích našli. Rozhodl jsem se je ale sepsat a

Workshop komunity Targito na téma: Strategie, data a segmentace

Komunita Targito sdružuje zkušené markeťáky, kteří se věnují e-mailingu. Je otevřená široké veřejnosti, ale největší benefity přináší přímo svým klientům. Ti se totiž díky ní mají možnost přímo podílet na rozvoji platformy

Jak na automatizace – 3. díl: Co a jak?

V předchozích dílech Komu? a Kdy? jsme si na základě dat pečlivě zanalyzovali zákazníky, našli jsme příležitosti pro zajímavé automatizace, definovali jsme si cíle, zákazníky rozřadili do segmentů a ujasnili jsme si dobu odeslání. Teď přichází na řadu vytvoření toho, co uvidí zákazník.

Jak na automatizace – 2. díl: Kdy?

V prvním díle miniseriálu o automatizacích jste se mohli dočíst, jak se dívat na databázi svých zákazníků a jak ji segmentovat. S tím je velmi úzce spjato vhodné nastavení času odeslání, respektive co se má stát, aby se kampaň odeslala. Ne vždy to musí být

Jak na automatizace – 1. díl: Komu?

Na automatizacích je nejlepší to, že pracují za vás. Večer po práci, když jste na vínu s přáteli. O víkendu, když vezmete rodinu na výlet nebo v neděli ráno, když se vám nechce vstávat a ještě lenošíte v posteli. Pracují pořád. Není to skvělé? Jestli vám