WEBTOP100: 2.místo v kategorii e-mailingové kampaně

Autokampaň Upozornění na relevantní slevu, která mě letos provází celým rokem, mi dělá stále větší radost. Po červnovém úspěchu v IEA19, jsme s ní zabodovali i na WEBTOP100. A stejně jako v červnu jsme obsadili krásné druhé místo.

O kampani jsem se už rozepsal, v jednom z předchozích článků a také jsem o ní hovořil v rozhovoru z e-mail Restartu. Abych se neopakoval, zmíním tu jednu z myšlenek, které často opakuji i na přednáškách. Myslím si, že její uvědomění, je jeden ze základních kamenů dobrých marketingových strategií, ať už se jedné o jakýkoliv kanál nebo segment. Jsem přesvědčený, že se z velké části podepisuje i na úspěchu této autokampaně.

Za každým e-mailem je lidská bytost.

Na první pohled evidentní a ne moc překvapivé sdělení. Navzdory tomu se však ve shonu běžných dní marketérů, ambiciózních obchodních cílů, často i nedostatku času nebo kapacit v týmu vytrácí. Aktivity firem se smrsknout na prosté kobercové nálety a na využívání e-mailingu pouze jako levného nástroje pro podporu obratu.

E-mailing může mít mnoho tváří a každá z nich má své silné a slabé stránky. V co ale skálopevně věřím je to, že čím blíže se dostanete k zákazníkovi a sdělení pro něj bude relevantí (zajímavé), tím většího úspěchu dosáhnete, ať už je váš cíl jakýkoliv.

Myslím si, že právě ona relevance a silné prozákaznické cítění stojí za úspěchem této kampaně. Reaguje totiž na projevený zájem každého jednoho

zákazníka a jeho nákupní chování. Jak přesně kampaň funguje si můžete přečíst tady.

Kompletní výsledky soutěže najdete zde.

Zdroj fotek z konference: WebTop100

Zatím sem nikdo nic nenapsal. Buďte první :-)

Napište komentář