E-mail Restart poprvé – Stylově a za doprovodu piána

V pondělí 24.6.2019 proběhl v Divadle pod Palmovkou první ročník konference věnované e-mail marketingu s názvem E-mail Restart.

V první řadě musím pochválit pořadatele za výběr místa konání. Divadlo tomu dalo šmrnc a za mě to je určitě lepší volba než studená konferenční místnost. Osobně se mi prostředí líbilo ještě o trochu více než Royal, který hostí marketingové konference a setkání poměrně často. Snad jediná drobná nevýhoda pro účastníky je sezení v divadelním sále (do řad musíte vstupovat ze stran), plus tam není wifi a zásuvky. Nicméně to je drobnost, která se s ohledem na ostatní pozitiva ztratí.

Měl jsem příležitost na konferenci vystoupit s projektem *Notifikace snížení ceny neboli upozorněním na relevantní slevu, který jsem připravoval v e – shopu Lékárna.cz. Prezentovat svojí práci, popsat proces tvorby kampaně. Překážky, které jsme museli překonat a zároveň demonstrovat, jak velkou roli hraje v e-mailingu relevance sdělení a jakou sílu může mít automatizace.

Kampaň se totiž těší skvělým výsledkům. Průměrný open rate se pohybuje bez jakékoliv segmentace v pozadí mezi 60 – 70 %. CTR pak kolem 17 %, což je fantastický výkon. Navíc se prostřednictvím odkazu v kampani za poslední 3 měsíce nikdo neodhlásil z odběru obchodních sdělení. Více vám o ni povím v jednom z budoucích článků. Teď zpět ke konferenci.

Jak z pohledu účastníka, tak řečníka musím konstatovat, že organizace běžela jak po drátkách. Pódium bylo hezky nasvícené, řečníci dobře nazvučeni. Prezentace se promítala na velké plátno po celé šíři pódia, což nejenom vypadalo dobře, ale bylo i praktické a čitelné i z větší dálky. Program byl pestrý a myslím, že si v něm každý našel své.

Celý dojem pak umocňovaly malé drobnosti jako třeba vtipné samolepky, které dostal každý účastník při vstupu (za mě hraje prim „Dycky e-mailing!“), dobré občerstvení nebo pianista, jež svou hrou ve foyer doprovázel všechny přestávky.

Konferenci jsem si užil. Díky za pozvání. Těším se na další ročník.

* Pozn.: Jedná se o kampaň, která zákazníkovi pošle e-mail pokud se zlevní produkt, který si v minulosti prohlížel a nenakoupil.

Foto by Taste. Celou fotogalerii najdete tady.

Štítky:
Zatím sem nikdo nic nenapsal. Buďte první :-)

Napište komentář